Intrerupere functionare sistem ePayment - 25 mai
Va anuntam ca GECAD ePayment va face un upgrade al platformei de eCommerce, pentru o mai buna conectivitate, raportare si acces mai rapid in Control Panel-ul ePayment.
De aceea, interfata de comanda si Control Panel-ul ePayment vor avea doua perioade de downtime, fiecare de 8-10 minute, conform programului de mai jos.
Din statisticile GECAD ePayment, perioada de downtime programata are un numar foarte mic de comenzi si accesari.
---- Program Downtime ----
-> Durata estimata: 8-10 minute in doua reprize
-> Data/ ora:
Marti, 25 Mai 2010
7:00 – 7:10 si 7:50 – 8:00 (Ora Romaniei)
-> Sistemele afectate: Sistemul de comanda ePayment, Control Panel-ul
ePayment.
In aceasta perioada, accesarea Control Panel-ul ePayment nu va fi posibila iar cumparatorii nu vor putea plasa comenzi. In schimb, li se va afisa o pagina cu informatii legate de acest downtime.
Ne cerem scuze pentru orice neplacere cauzata de aceasta intrerupere a serviciilor.
informatii suplimentare
Pentru informatii suplimentare va rugam sa folositi datele de contact prezentate mai jos:
+4021 303 2066
supportplus@epayment.ro